L'ESCOLA DE RUGBY

Des de 2014, el Rugbi Club Alt Empordà imparteix Tallers i trobades infantils de rugbi a escoles i instituts de la comarca. Més de 400 nens d'entre 8 i 16 anys han après el valor de l'esforç i el treball en equip.

En base a la nostra experiència amb els menors, 2019 marca la creació de l'escola permanent de rugbi del nostre club.

Actualment comptem amb 2 equips, de 6 a 14 anys i de 15 a 18, que entrenen amb jugadors formats per la Federació Catalana de Rugbi.

Des del club organitzem trobades i entrenaments conjunts amb altres equips, particularment amb la important escola dels Senglars de Torroella, a qui visitem gairebé quinzenalment. L'acumulació d'experiència i voluntat asseguren un futur molt brillant al Rugbi Club Alt Empordà.

OBERT!

SI TENS ENTRE 6 I 18 ANYS, GANES DE FER ESPORT, PASSAR-HO BÉ I CONÈIXER BONA GENT, APUNTA'T A JUGAR A RUGBY!

A EMPURIABRAVA

CURS 2020

El Rugbi Club Alt Empordà (RCAE) es una entitat esportiva sense afany de lucre en continu creixement, que des de 2014 desenvolupa la seva acció esportiva i formativa a l'Empordà per tal de fer arribar a tot arreu els valors del rugbi.

GRANS INSTAL·LACIONS A EMPURIABRAVA

EQUIP SÈNIOR